ს.ს.ი.პ. გალაკტიონ ტაბიძის სახელობის
ქ. თბილისის
N51 საჯარო სკოლა
თემატურ –კალენდარული გეგმა
საგანი - მათემატიკა
კლასი - I
სკოლის
დირექტორი:
/მ.თურქაძე/
2013–2014სასწავლო წელი
#
|
გაკვეთილების თემატიკა
|
სთ-ების რ-ობა
|
ჩატარებ დრო
|
რესურსები
|
გაკვეთილების ტიპი, აქტივობები
|
მიზნები და ამოცანები
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
შეფასება
|
1
|
რამდენია? დავთვალოთ
|
2
|
17.18/9
|
სხვადასხვა სახის საგნები, იოლად გადასათვლელი (ჩხირები,
კუბიკები)
|
თამაში „დავითვალოთ“
ამ აქტივობებით საკმაოდ კარგ წარმოდგენას შევიქმნით
მოსწავლეთა თვლის უნარზე
|
მოსწავლეთა გაცნობა, ყოველი მათგანის მიერ საგნების
თვლის უნარზე პედაგოგის აზრის შემუშავება. საგნების თვლის შესრულების ჩვევების განმტკიცება.
მოსწავლეთა ჩართვა ერთობლივ განხილვაში კითხვაზე რამდენია? - პასუხის გასაცემად საჭირო
ქმედებების ჩატარების უნარის გამომუშავება
|
დიაგნოს-ტიკური
მასალა
|
მეტყველება
მსჯელობა
|
2
|
რამდენია?
|
2
|
19.20/9
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები, კუბურები, ფანქრები
|
თვლა შეიძლება ვაწარმოოთ ნებისმიერი მიმდევრობით და
დავიცვათ წესები
|
თვლის პროცესის ჩვევის გამომუშავება
|
1.2.
1.4
|
მეტყველება
|
3
|
იმდენივე, მეტი, ნაკლები
|
2
|
24.25/9
|
სახელმძღვანელო, რვეულები, კუბურები, ჩხირები
|
კლასიფიკაცია
ჯგუფური მუშაობა
|
მიმართებების - იმდენივე, მეტი, ნაკლები - არსის ახსნა,
სიმრავლეთა ელემენტების ოდენობათა შედარების უნარის განვითარება
|
1.2.
1.4
|
აზრის წერილობით გადმოცემა
|
4
|
ზემოთ, ქვემოთ, მარცხნივ, მარჯვნივ
|
2
|
26/9
27/9
|
სახელმძღვანელო, რვეული, საათი
|
წიგნზე მუშაობა, ამასთანავე რიცხვების გამოწერა
|
ობიექტთა ადგილმდებარეობის სწორი მითითების ადექვატურად
საგნების აღქმისა და განლაგების უნარის განვითარება
|
1.7.
|
მსჯელობა, ჯგუფური მუშაობა
|
5
|
მეტია, ნაკლებია, რამდენით?
|
2
|
1.2/10
|
სახელმძღვანელო, რვეული
|
წიგნზე მუშაობა
|
საგნების ორი ჯგუფის ელემენტების ოდენობათა შედარების
უნარის გან-ბა
|
1.4.
|
მსჯელობა, დავეხმაროთ ერთმანეთს
|
6
|
ერთი. ერთზე მეტი
|
2
|
3.4/10
|
სახელმძღვანელო, რვეული, თვალსაჩინოება
|
წიგნზე მუშაობა, შესძლონ განასხვავონ მეტი, ნაკლებია,
ტოლია.
|
ვაცნობთ მოსწავლეებს 1-ის ჩაწერის წესს, ციფრს, რომლითაც
გამოისახება -1; ვიწყებთ ციფრი 1-ის წერის ჩვევებზე მუშაობას, საგნების სიმრავლიდან
ერთი საგნის გამოყოფის უნარის გამომუშავებას
|
1.1.
|
მსჯელობა, მეტყველება
|
7
|
1,2
|
2
|
8.9/10
|
სახელმძღვანელო, რვეული,ერთლარიანი და ორლარიანი მონეტები
|
რიცხვთა შედარება, იცოდნენ რომელლია წინა და მომდევნო
რიცხვები
|
რიცხვების 1-ისა და 2-ის გაცნობა, გამოყენება, ჩაწერა;
საგნების რაოდენობასთან, რიგთან რიცხვის სწორი შესაბამისობის უნარის გან-ბა.
|
1.1.
|
მსჯელობა წერა
|
8
|
რიცხვები 1, 2, 3
|
2
|
10.11/10
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები, კუბურები
|
გროვები
ბევრი-ცოტა
|
ნატურალური რიცხვების გამოცნობა, მათი წარმოდგენა ციფრებით. ნატურალურ
რიცხვებზე მოქმედებების შესახებ ცნებების ფორმირება. „-“, „=“ ნიშნების გამოყენება.
|
1.1. 1.2
|
მეტყველება წერა
|
9
|
დავუმატოთ, გამოვაკლოთ
|
3
|
15.16.17/10
|
სახელმძღვანელო, რვეული
|
წიგნზე მუშაობა
|
რიცხვების შეკრებისა და გამოკლებისა ოპერაციების სწავლება,
შესაბამისი ნიშნების სწორად გამოყენების უნარის გან-ბა.
|
1.3.
|
მსჯელობა, პრაქტიკული სამუშაო
|
10
|
სამკუთხედი
|
2
|
18.22/10
|
სახელმძღვანელო, რვეული
|
წიგნზე მუშაობა, გვერდები, კუთხეები, წვერო
|
სამკუთხედის ამოცნობის უნარის გან-ბა, სამკუთხედის
ძირითადი ელემენტების ჩამოთვლა, მითითება
|
1.3.
|
მსჯელობა განსაზღვრულ საკითხზე
|
11
|
1, 2, 3, 4
|
2
|
23.24/10
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კუბურები
|
წყვილი რიცხვები
|
რიცხვი 4-ის გაცნობა. 4-ის შედარება მის წინა რიცხვებთან.
4-ის ჩაწერის წესის ფორმირება
|
1.1.
|
მეტყველება წერა
|
12
|
დავუმატოთ, გამოვაკლოთ
|
2
|
25.29/10
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კუბურები, სამკუთხედები
|
კლასიფიკაცია ჯგუფური მუშაობა
|
შეკრება-გამოკლების ოპერაციების შესრულების უნარის
გან-ბა, სხვადასხვა ხერხის გამოყენებით ამ მოქმედებათა ურთიერთ შებრუნებულობის დემონსტრირება.
|
1.3.
|
მსჯელობა, აზრის დაფიქსირება
|
13
|
ოთხკუთხედი, წრე
|
2
|
30.31/10
|
სახელმძღვანელო, რვეული, გეომეტრიული ფიგურები (შესწავლილი)
|
არსებული ფორმების განსხვავება, მსგავსება
|
გავაცნოთ მოსწავლეებს ოთხკუთხედი და წრე. გამოვუმუშაოთ
გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობის ჩვევები
|
|
მსჯელობა, ჯგუფური მუშაობა
|
14
|
1, 2, 3, 4, 5.
|
2
|
1.5/11
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კუბურები
|
რიცხვების მზარდობის მიხედვით დალაგება
|
ვეცნობით რიცხვს - ხუთს, რაოდენობითი რიცხვითი სისტემის
გამოყენების უნარის გამომუშავების ფარგლებში, 5-ის შედარება წინა რიცხვებთან
|
1.2
|
მეტყველება
წერა
|
15
|
ხუთკუთხედი
|
3
|
6.7.8/11
|
სახელმძღვანელო, რვეული, გეომეტრიული ფიგურები
|
განსხვავება და მსგავსება ფიგურებს შორის
|
ხუთკუთხედის გამოსახვისა და ამოცნობის უნარის განვითარება
|
1.6
|
მსჯელობა,
|
16
|
ვიყენებთ მათემატიკურ ნიშნებს >, <, =
|
2
|
12.13/11
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კუბურები, დაფა
|
დასახელებულ რიცხვებს შორის ჩაწერონ, მეტია, ნაკლებია,
ტოლია.
|
უტოლობისა და ტოლობის ნიშნების გამოყენების უნარის
გამომუშავება
|
1.2. 1.4.
|
მსჯელობა, ინდივიდუალური სამუშაო
|
17
|
მრავალკუთხედები
|
2
|
14.15/11
|
სახელმძღვანელო, რვეული, გეომეტრიული ფიგურები
|
თამაში „დავთვალოთ“, ამ თამაშით განვამტკიცოთ თვლის
უნარი
|
გეომეტრიულ ფიგურათა ამოცნობის, დახასიაათებისა და
ელემენტარული წარმოდგენების უნარის გამომუშავება გეომეტრიულ ფიგურათა კლასიფიკაცია,
მრავალკუთხედების შედარება
|
1.6
|
მსჯელობა, მეტყველება
|
18
|
დავუმატოთ, გამოვაკლოთ
|
3
|
19.20.21/11
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კუბურები
|
უკუთვლით თვლა, აღნიშვნა რა მოსდის რიცხვებს
|
5-ის ფარგლებში შეკრება, გამოკლება. მარტივი ამოცანების
ამოხსნა
|
1.3
|
მსჯელობა, ჯგუფური აქტივობები
|
19
|
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
|
3
|
26.27.28/11
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები, კუბურები
|
შესძლონ აღნიშნონ როგორი რიცხვია 1, 3, 5, 7
|
1-დან 7-მდე რიცხვების ჩაწერა. ამ რიცხვების რაოდენობითი
და რიგობითი ასპექტების გააზრება. 7-მდე რიცხვების შეკრება. ურთიერთშებრუნებული მოქმედებათა
შესრულება. ამოცანების ამოხსნა
|
1.1. 1.2.
|
მსჯელობა, წერა
|
20
|
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
|
3
|
29/11
3/12
4/12
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები, კუბურები, დაფა
|
მსჯელობით ამოცანის შედგენა, დასბუთება
|
8-ის და 9-ის გაცნობა, ამ რიცხვების გამოსახვის უნარის
გამომუშავება. 9-ის ფარგლებში მიმატება, გამოკლება. ამოცანების ამოხსნა
|
1.1. 1.3.
|
მსჯელობა, მეტყველება, წერა
|
21
|
წინა რიცხვები, მომდევნო რიცხვები
|
2
|
5/12
6/12
|
სახელმძღვანელო, რვეული, დაფა, ცარცი
|
კლასიფიკაცია, ჯგუფური მუშაობა
|
მოცემული რიცხვის წინასა და მომდევნოს დასახელება,
წინ და უკან თვლის ჩვევების დაუფლება. რიგობითი ასპექტის უკეთ გააზრება
|
1.2.
|
ჯგუფური მსჯელობა, წერა
|
22
|
შევადაროთ მიმდევრობები
|
2
|
10/12
11/12
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კუბურები, სხვადასხვა ფიგურები
|
რა ვიცით და რა არა
|
ერთნაირი ობიექტებით წარმოდგენილი ორი მიმდევრობის
შედარება. მიმდევრობათა შედგენის წესის აღმოჩენის, ჰიპოთეზის გამოთქმის, მისი ახსნის
უნარის განბა.
|
1.5
|
მსჯელობა,
ჯგუფური მუშაობა
|
23
|
შევაფასოთ მიმდევრობები
|
3
|
12/12
13/12
17/12
|
სახელმძღვანელო, რვეული, სხვადასხვა ფიგურები
|
აქტიური ლექცია
|
მიმდევრობის მოცემული ფრაგმენტის მიხედვით შედგენილი
წესისაღმოჩენა და ამ წესის მიხედვით ღია პოზიციის შევსების უნარის განვითარება.
|
1.5
|
მეტყველება
მსჯელობა,
წერა
|
24
|
გაიზარდა თუ შემცირდა?
|
2
|
18/12
19/12
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კუბურები
|
პრაქტიკული სამუშაო
|
საგანთა რაოდენობის გაზრდის ან შემცირების შემთხვევები
რიცხვებზე მოქმედებებთან
|
1.3
|
მსჯელობა, დაფასთან მუშაობა
|
25
|
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
|
1
|
20/12
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები
|
სამუშაო არეული თანმიმდევრობა
|
რიცხვი 10-ის რიგობით და რაოდენობითი ასპექტების გააზრება,
მისი ჩაწერის წესის გაცნობა, რიცხვების შედარების ანმტკიცება. მომდევნო და წინა რიცხვების
დასახელების უნარის განმტკიცება. 1-ისა და 2-ის მიმატება-გამოკლება
|
1.1. 1.3.
|
გააზრება, მეტყველება
მსჯელობა,
წერა
|
26
|
ნულის თვისებები
|
2
|
20/1
21/1
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები
|
სადემონსტრაციო პლაკატები
|
ნულის, როგორც შეკრების ნეიტრალური ელემენტის გააზრება.
ნულის თვისებები
|
1.2. 1.3.
|
მსჯელობა,
დისკუსია
|
27
|
შესაკრებები, ჯამი
|
2
|
22.23/1
|
სახელმძღვანელო, რვეული
|
აქტიური ლექცია
|
შეკრების კომპონენტების
სახელების (შესაკრებები, ჯამი) გაცნობა -1-ის, 2-ის მიმატების უნარის განვითარ. და
გამოყენება. ამოცანების ამოხსნა
|
1.3
|
მსჯელობა, დასაბუთება
|
28
|
გამოვაკლოთ 1,
გამოვაკლოთ 2.
|
2
|
24/1
27/1
|
წიგნი, რვეული, კუბურები, ჩხირები
|
გაკვეთილი - პროექტი
|
მათმატიკური ტოლობების წესისთვის უნარის გამომუშავება,
-1-ის, 2-ის გამოკლების ჩვევების განვითარება
|
1.3.
|
მსჯელობა, დასაბუთება
|
29
|
ამოვხსნათ ამოცანები.
თამაში „ვინ იქნება პირველი“
|
4
|
28.29.30.31/1
|
სახელმძღვანელო, რვეული
|
კომბინირებული გონებრივი იერიში
|
ამოცანების შემადგენელი ნაწილების გამოყოფა
|
1.3
1.4
1.6 1.2
|
მსჯელობა, წყვილებში მუშაობა
|
30
|
მივუმატოთ
3
გამოვაკლოთ
3
|
2
|
3/2
4/2
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები
|
დავუმატოთ ერთმანეთს
|
შეკრებისა და გამოკლების სხვადასხვა ასპექტის გააზრება
(რიგობითი, რაოდენობითი)3-ის მიმატების, 3-ის მიმატების, 3-ის გამოკლების. სხვადასხვა
ხერხის გამოყენება.
ამოცანების ამოხსნა
|
1.2
1.3
|
დაფიქრება, გააზრება, მსჯელობა, წერა
|
31
|
დამატებითი ამოცანები
|
2
|
5/2
6/2
|
სახელმძღვანელო, რვეული
|
შემაჯამებელ განმავითარებელი მუშაობა
|
გავლილი მასალის გამეორება. ცოდნისა და ამოცანების
ამოხსნის ჩვევების განმტკიცება
|
1.1. 1.3.
1.2.1.4
|
გააზრებულად მსჯელობა
|
32
|
მივუმატოთ
4
გამოვაკლოთ
4
|
3
|
7.10.11/2
|
რვეული
სახელმძღვანელო, კუბურები
|
რიცხვთა შედარება ამოცნობა
|
4-ის მიმატების, 4-ის გამოკლების. სხვადასხვა ხერხით
ჩატარების ათვისება და გამოყენება ამოცანების ამოხსნისას
|
1.3
|
მსჯელობა,
წერა
|
33
|
რამდენითაა მეტი?
რამდენითაა ნაკლები?
|
3
|
12.13.14/2
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები, თვალსაჩინოება
|
წყვილი და კენტი რიცხვები
|
შეკრებისა და გამოკლების თვალსაჩინოთ დემონსტრირება,
თემასთან დაკავშირება. მოქმედებებთან რიცხვებს შორის დამოკიდებულების აღწერის განმტკიცება-გამოყენება.
ამოცანების ამოხსნა
|
1.3
|
გააზრებული მსჯელობა
|
34
|
შეკრების თვისებები
|
2
|
17.18/2
|
ჩხირები
რვეული,
სახელმძღვანელო
|
რიცხვთა ზრდადობის მიხედვით დალაგება
|
რიცხვების მიმატების სხვადასხვა წესის გაცნობა
10-ის ფარგლებში. შეკრების თვისებების გამოყენებით „დიდი“ რიცხვების მიმატებაზე
|
1.3
|
გააზრებული მსჯელობა
წერა
|
35
|
გამოკლების თვისებები
|
2
|
19.20/2
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კუბურები
|
რიცხვთა შედარება, წინა და მომდევნო რიცხვები
|
შეკრებისა და გამოკლების შებრუნებულობის თვისების
გამოყენებით გამოკლების ოპერაციის ჩატარების უნარის პოვნა. სხვადასხვა ხერხის გამოყენება
|
1.3
|
მსჯელობა
წერა
|
36
|
ათეული
|
3
|
21.24.25/2
|
სახელმძღვანელო, კუბურები, რვეული, ჩხირები, თვალსაჩინოება
|
გროვები
ბევრი-ცოტა
|
თვლის ახალი ერთეული-ათეულის გაცნობა. მეორე ათეულის
რიცხვების შედგენის წესის გააზრება - 1 ათეულისა და რამდენიმე ერთეულისაგან რიცხვის
შედგენა
|
1.1 1.2
|
კომენტარები
წერა
|
37
|
რიცხვები 11-დან 20-მდე
|
2
|
26.27/2
|
სახელმძღვანელო, კუბურები, რვეული, ჩხირები, თვალსაჩინოება
|
უნარ-ჩვევები
|
მეორე ათეულის რიცხვების ჩაწერის გაცნობა-გაზრება
ათეულებისა და ერთეულების თანრიგების ციფრების თანმიმდევრობის გაგება
|
1.2 1.1
|
მსჯელობა
წერა
|
38
|
ამოვხსნათ ამოცანები
|
3
|
28/2
4.5/3
|
სახელმძღვანელო, რვეული
|
მასალის მოსმენა
გაგება-გააზრება
|
ცოდნის განმტკიცება
შესწავლილის კეთება-გამეორება. ცოდნის განმტკიცება-გაღრმავება
|
1.3.
1.4.
|
გააზრებული მსჯელობა
|
39
|
შევავსოთ მოცემულ რაოდენობამდე
|
2
|
6.7/3
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფანქრები, ჩხირები
|
მარტივი ინფორმაციების
გამეორება
|
მოცემული საგნების ერთობლიობის მითითებულ რაოდენობამდე
შესავსებად საჭირო დამატებითი რაოდენობის პოვნის უნარის გამომუშავება
|
1.1.
|
მსჯელობა
თვითშეფასება
|
40
|
სხვადასხვა რცხვების გამოყენება
|
2
|
10.11/3
|
სახელმძღვანელო, რვეული, გეომეტრიული ფიგურები
|
თვლა და რიცხვების
შედარება-რაოდენობები
|
სხვადასხვა რიცხვების გამოყენების გააზრება და საგანთა
მოწესრიგებულ ერთობლიობაში მითითებული საგნის რიგის განსაზღვრა
|
1.2
|
მეტყველება მსჯელობა
|
41
|
მივუმატოთ
1, 2, ან 3
|
2
|
12.13/3
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები, თვალსაჩინოება
|
რიცხვთა შედარება
წინა და მომდევნო რიცხვები
|
მოქმედების სხვადასხვა ხერხით ზეპირად შესრულების
უნარი - ერთის ბიჯით თვლის გამოყენება, ან 10-ის „გავლით“ შეკრება
|
1.3
|
მსჯელობა
კომენტარი
|
42
|
მივუმატოთ
4
|
2
|
14.17/3
|
სახელმძღვანელო, რვეული, თვალსაჩინოება
|
მეცადინეობის ფორმები
|
4-ის მიმატების შესრულება,
1-ის ბიჯით
თვლის გამოყენება, ან 10-ის შევსების გამოყენებით
|
1.3
|
მსჯელობა
|
43
|
მივუმატოთ
5
|
2
|
18.19/3
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები,
|
სწავლების მეთოდები
|
5-ის მიმატება,
1-ის ბიჯით
თვლის გამოყენება, ან 10-ის „გავლით“ შკრების
გამოყენებით
|
1.3
|
მსჯელობა
მეტყველება
|
44
|
მივუმატოთ
6
|
2
|
20.21/3
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები,
|
გაკვეთილი-პროექტი
|
რიცხვის მიმატების სხვადასხვა ხერხის გამოყენების
უნარის გამომუშავება, 1-ის ბიჯით თვლის გამოყენება,
6-ის მიმატების ზეპირი შესრულება
|
1.3
|
მსჯელობა
მეტყველება
|
45
|
მივუმატოთ
7
|
2
|
24.25/3
|
სახელმძღვანელო, რვეული
|
ჯგუფური მუშაობები
|
7-ის მიმატების სხვადასხვა ხერხის გამოყენების უნარი,
1-ის ბიჯით თვლა, 10-ის „გავლით“ შეკრება, შეკრების
გადანაცვლებადობის თვისებების გამოყენება
|
1.3
|
მსჯელობა
დასბუთება
|
46
|
მივუმატოთ
8
მივუმატოთ
9
|
2
|
26.27/3
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები, თვალსაჩინოება
|
განმავითარებელი კომპონენტები
|
1-ის ბიჯით თვლის გამოყენება, 8-ის და 9-ის მიმატებისას,
შეკრების თვისებების უნარის გან-ბა. შეკრება 10-ის „გავლით“
|
1.3
|
მსჯელობა
დასბუთება
|
47
|
ვასახელებთ და
გამოვსახავთ გეომეტრიულ ფიგურებს
|
2
|
28.31/3
|
სახელმძღვანელო, რვეული, გეომეტრიული ფიგურები
|
განმავითარებელი სამუშაოები
|
გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობისა და კლასიფიკაციის
უნარის გან-ბა. გეომეტრიული წარმოდგენების გან-ბა.
|
1.6.
1.7.
|
მსჯელობა
მეტყველება
|
48
|
გამოვაკლოთ
11-ს
გამოვაკლოთ 12-ს
|
2
|
1.2/4
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები
|
პრაქტიკული სამუშაო
|
20-ის ფარგლებში სხვადასხვა ხერხის გამოყენებით რიცხვების
გამოკლება, რიცხვითი წრფის გამოყენებით, უკან თვლის საშუალებით
|
1.3
|
გააზრება
დასაბუთება
|
49
|
ვიპოვოთ უცნობი შესაკრები
|
3
|
3.4.5/4
|
სახელმძღვანელო, რვეული
|
განსხვავება მეტობისა და ნაკლებობის
|
შეკრება-გამოკლების მოქმედებათა ურთიერთშებრუნებულობის
გამოყენება
|
1.3
|
მსჯელობა
საკლასო დავალება
|
50
|
გამოვაკლოთ 13-ს
გამოვაკლოთ 14-ს
|
2
|
7.8/4
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები
|
შეფასების ტიპები
|
გამოკლების სხვადასხვა ხერხის გამოყენების უნარის
გან-ბა, „უკან“ თვლით სხვაობის პოვნა, შეკრება-გამოკლების ურთიერთშებრუნებულობის გამოყენება, 10-ის „გავლით“
გამოკლების შესრულება
|
|
გააზრებული მსჯელობა
|
51
|
გამოვაკლოთ 15-ს
გამოვაკლოთ 16-ს
|
2
|
10.11/4
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ჩხირები
|
თვითშეფასება
კარგია-ცუდია
|
სხვადასხვა ხერხით
20-ის ფარგლებში გამოკლების ჩვევების განვითარება.
უკუთვლით ან 10-ის „გავლით“ გამოკლების უნარის
გან-ბა.
|
1.3
|
გააზრებული მსჯელობა
|
52
|
გამოვაკლოთ
17-ს
გამოვაკლოთ
18-ს
|
2
|
14.15/4
|
სახელმძღვანელო, რვეული, თვალსაჩინოება
|
პრაქტიკული სამუშაოები
|
გამოკლების შესრულების სხვადასხვა ხერხის ათვისება,
შეკრება-გამოკლების ურთიერთშებრულებულობის გააზრება
|
1.3
|
გააზრებული მსჯელობა
|
53
|
ვისწავლოთ ქართული
ფულის გამოყენება
|
2
|
16.23/4
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფულის ერთეული
|
აქტიური ლექცია
|
ქართული ფულის ზოგიერთი ერთეულის გაცნობა
პრაქტიკული ამოცანა
|
1.2
|
გაცნობა მსჯელობა
|
54
|
ამოცანები გამეორებისათვის
|
5
|
24.25.28.29.30/4
|
წიგნზე მუშაობა
|
აქტიური ლექცია
|
განვლილი მასალის გამეორება
|
1.2
|
ცოდნის გამოვლენა
|
55
|
სარეზერვო გაკვეთილები
|
12
|
1.2.5.6.7.8.9.12.13.14.15.16/5
|
წიგნზე მუშაობა
|
|
განვლილი მასალის გამეორება
|
|
ცოდნის გამოვლენა
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий