ს.ს.ი.პ. გალაკტიონ ტაბიძის სახელობის
ქ. თბილისის
N51 საჯარო სკოლა
თემატურ –კალენდარული გეგმა
საგანი - ბუნებისმეტყველება
კლასი - I
სკოლის დირექტორი: /მ.თურქაძე/
2013–2014 სასწავლო წელი
#
|
გაკვეთილის
თემატიკა
|
საათების რ-ბა
|
ჩატარების დრო
|
რესურსები
|
გაკვეთილის ტიპი
და აქტივობები
|
მიზნები და
ამოცანები
|
მოსალოდნელი
შედეგები
|
შეფასება
|
1
|
მე და ჩემი
კლასელები
|
1
საათი
|
16/9
|
ბაწრის
გორგალი,სახელმძღვანელო,
ფერადი
ფანქარი ,წებო,მაკრატელი.
|
· თამაში–გაცნობა
‘’ჩემი
სახლი’
· სახელმძღვანელოზე
მუშაობა.
· პლაკატის
შექმნა.
|
· მოსწავლეების
მიერ ერთმანეთის გაცნობა.
· საკუთარი
თავის წარდგენა.
· კლასის
ერთიანობის შეგრძნება.
|
1.2
|
მსჯელობის
უნარი
|
2
|
სხეულის
ნაწილები
|
1
საათი
|
18/9
|
სახელმძღვანელო,მაკრატელიწებო,წითელი
და მწვანე ფერის ორი ლენტი.
|
· თამაში
„მსგავსი და განსხვავებული
· მარცხენა–მარჯვენას
ამოცნობა.
· სახელმძღვანელოზე
მუშაობა
|
· ადამიანის
სხეულის გარეგანი ნაწილების ამოცნობა და დასახელება.
· გავარჯიშდნენ
მარჯვენა– მარცხენას
ამოცნობაში.
· მოსწავლეებში
დაკვირვების ,სოციალური უნარების განვითარების ხელშეწყობა.
|
1.2 1.4
|
მეტყველება
|
3
|
მოგზაურობა
სკოლაში,სკოლაში ქცევის წესები
|
1
საათი
|
23/9
|
სასადილო,დარბაზი,ბიბლიოთეკა,დერეფანი,
სახელმძღვანელო,ფერადი
ფანქრები,
ფლომასტერებ,ი,
წებო.
|
·
სკოლის შიდა ტერიტორიის გაცნობა.
·
თამაში–“გვჭირდება თუ არა წესები.”
·
წყვილებში მუშაობა.
|
· მოსწავლეებმა
შეძლონ სკოლის შიდა ტერიტორიაზე ორიენტირება.
· სკოლაში
ქცევის წესების დაცვის აუცილებლობის გაცნობა.
|
1.4 1.8
|
თვითშეფასება
, ურთიერთშეფასება
|
4
|
მოგზაურობა
სკოლის გარეთ.
|
1
საათი
|
25/9
|
სახელმძღვანელო,
ფერადი
ფანქარები,
ფლომასტერი.
|
· სკოლის
ტერიტორიის გარედან დათვალიერება.
· სახელმძღვანელოზე
მუშაობა.
|
· მოსწავლეებმა
განასხვაონ
შორს–ახლოს
მდებარე
საგნები
· მოძრავი
და უძრავი საგნების აღქმა–დათვალიერება.
|
1.4 1.6
|
ორგანიზებულობა
|
5
|
სარეზერვო
გაკვეთილი
|
1
საათი
|
30/9
|
ფერადი
ფანქრები,
სახატავი
რვეული
|
· ბუნებაში
საკუთარი შთაბჭდილების
გადმოცემა.
|
· საგნების
სივრცითი აღქმისა და მისი ნახატით გადმოცემის უნარის გამომუშავება.
|
1.3
|
ჩართულობა
|
6
|
ჩვენი
ოჯახის წევრები,როგორ ვეხმარებით უფროსებს.
|
1 საათი
|
2/10
|
ოჯახის
ფოტოები,
სახელმძღვანელო,ფერადი
ფანქრები,თაბახის ფურცლები.
|
· სახელმძღვანელოზე
მუშაობა.
· დისკუსია
· როლებში
თამაში
|
· მოსწავლეების
მიერ
საკუთარი და ოჯახის წევრების როლისა და
პასუხისმგებლობის
გაცნობა.
· მოხუცი
ადამიანების მიმართ დადებითი განწყობის
გამომუშავება.
|
1.7
|
საშინაო
დავალება
|
7
|
სად
ცხოვრობს ოჯახი
|
1 საათი
|
7/10
|
სახელმძღვანელო,ფერადი
ფანქრები ან ფლომასტერი მაკრატელი,
თაბახის ფურცელი.
|
·
სახელმძღვანელოზე მუშაობა, ნამუშევრის
პრეზენტაცია და აღწერა.
|
· მოსწავლეებმა
გააცნობიერონ საოჯახო ნარჩენების პრობლემა და გაიაზრონ ლოკალური გარემოს
სისუფთავის დაცვაში საკუღარი როლი
|
1.7 1.6
|
თვითშეპასება
|
8
|
რისგან
აშენებენ სახლებს.
|
1
საათი
|
9/10
|
სახელმძღვანელო
ფერადი ფანქრები
|
· თამაში – „სამი
გოჭის
სახლები“
.
· სახელმძღვანელოზე
მუშაობა.
|
· მოსწავლეების
მიერ სხვადასხვა მასალისაგან აგებულ სახლებს შორის განსხვავების გააზრება.
· შინაური
ცხოველების მიმართ მზრუნველობის ჩამოყალიბება.
|
1.3 1.7
|
მსჯელობა
|
9
|
ავეჯი და
პირადი ნივთები
|
1
საათი
|
14/10
|
სახელმძღვანელო,
კბილის
ჯაგრისი,
ფლომასტერი.
|
·
ავეჯის გაცნობა.
·
თამაში–„ამოვიცნოთ ხმა“
·
ვასწავლოთ ნიკოლოზს თავის მოვლა.
|
· მოსწავლეებმა
შეძლონ
ავეჯისა და სხვა ნივთების დასახელება.
· ჰიგიენის
დანიშნულებაზე საუბარი.
|
1.7 1.8
|
თვითშეფასება
|
10
|
სახიფათო
ნივთები
|
1
საათი
|
16/10
|
ჭიქა,
სათამაშო თოჯინა, ან მანქანა,სახიფათო ნივთები,მაკრატელი,ნემსი, ლურსმანი.
|
· მუშაობა
წრეში– „ეს სახიფათო ნივთებია“
· სახელმძღვანელოზე
მუშაობა.
|
· მოსწავლეებმა
შეძლონ სახიფათო საოჯახო ნივთების
ამოცნობა და დასახელება.
· ხანძრის
გაჩენის შემთხვევაში უსაფრთხოდ მოქმედების უნარ–ჩვევის გამომუშავება.
|
1.7
|
დისკუსია
|
11
|
შემოდგომა
|
1
საათი
|
21/10
|
სახელმძღვანელო,ფერადი
ქაღალდები,ფოთლები,მაკრატელი,წებო.
|
· ექსკურსია
სკოლის ეზოში.
·
თამაში–„ფოთოლცვენა“
|
· მოსწავლის
მიერ ბუნებაში შემოდგომისათვის დამახასიათებელი ზოგიერთი ცვლილების დანახვა და
გაცნობიერება.
· მ
ოსწავლემ შეძლოს ცოცხალი და არაცოცხალი ობიექტების გარჩევა
|
1.6 1.2
|
საშინაო
დავალება
|
12
|
შემოდგომის
ფერები
|
1 საათი
|
23/10
|
სახელმძღვანელო,
ფერადი ფანქრები, ფურცლები,წებო, მაკრატელი.
|
· კოლაჟის
შექმნა.
· შემოდგომის
ფერები.
|
· მოსწავლეებმა
შეძლონ თავიანთი შთაბეჭდილებებისა და
განცდების გადმოცემა.
· სხვადასხვა
მასალის გამოყენებით კოლაჟის შექმნა.
|
1.6
|
საკლასო
სამუშაო
|
13
|
რთველი
|
1 საათი
|
28/10
|
სახელმძღვანელო,
ფერადი ფანქრები
|
· სურათის
აღწერა „რთველი“
· როლური
თამაში
· შემოდგომის
თვეები
|
·
მოსწავლემ შეძლოს რთველის აღწერა სურათის მიხედვით.
·
დაიმახსოვრონ შემოდგომის თვეები .
|
1.6 1.2
|
მეტყველება
|
14
|
ჩვენ
გვიყვარს ხილი, რა უფრო გემრიელია.
|
1 საათი
|
30/10
|
სახელმძღვანელო,
სხვადასხვა ხილი, კალათა ან ყუთი, ფერადი ფანქრები,ან ფლომასტერები
|
·
ხილის გამოფენის მოწყობა.
·
თამაში „დავინახოთ ხელებით“
|
·
მოსწავლეებმა შეძლონ სხვადასხვა ხილის ამოცნობა
და დასახელება.
·
მოსწავლეებმა გაიცნობიერონ ხილის , როგორც
ჯანსაღი
საკვების
მნისვნელობა ჯანმრთელობისათვის.
|
1.1
|
თვითშეფასება
|
15
|
ხილია თუ
ბოსტნეულია?
|
1 საათი
|
6/11
|
სახელმძღვანელო,ბოსტნეული
კალათა ან ყუთი, ფანქრები.
|
·
ზრაპრის გახსენება თალგამსა და მოხუცზე.
·
როლებში თამაში.
|
·
მოსწავლეებმა შეძლონ ბოსტნეულის ამოცნობა და
დასახელება.
·
შეძლონ ხილისა და ბოსტნეულის გარჩევა.
|
1.1
|
მსჯელობა
|
16
|
სასარგებლო
საკვები
|
1 საათი
|
11/11
|
სახელმძღვანელო,
სხვადასხვა სახის ბოსტნეული.
|
·
რას ვიყენებთ საჭმელად.
·
სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
|
·
მოსწავლეებმა იმსჯელონ „საყვარელ“ და
„არასაყვარელ“ ბოსტნეულ კერძებზე.
·
შეგრძნების ორგანოების როლის გაცნობიერება.
|
1.1 1.8
|
საკლასო
სამუშაო
|
17
|
საჭმელი
|
1 საათი
|
13/11
|
წიწიბურა,
ვერმიშელი, არაჟანი,საუზმესამხარი,ვახშამი
|
·
სურათის ამოცნობა და დასახელება.
·
ჯგუფური მუშაობა.
|
·
მოსწავლეებმა განასხვაონ მცენარეული და ცხოველური
საკვები.
·
გააცნობიერონ სხვადასხვა საკვების მნიშვნელობა
ზრდისათვის.
|
1.1
|
დისკუსია
|
18
|
სასმელი
|
1 საათი
|
18/11
|
სახელმძღვანელო,
ფერადი ფანქრები.
|
·
საკლასო დისკუსია.
·
ჯგუფური მუშაობა.
|
·
გააცნობიერონ წყლის მნიშვნელობა სიცოცხლისათვის.
·
შეძლონ სხვადასხვა დასახელების სასმელის
ჩამოთვლა.
|
1.1
|
მეტყველება
|
19
|
სარეზერვო
გაკვეთილი
„შევადაროთ,
განვასხვაოთ“
|
1 საათი
|
20/11
|
ფერადი
ფანქრები, ქაღალდი.
|
·
ჯგუფური მუშაობა.
|
·
შეძლონ დააჯგუფონ სასარგებლო და მავნე პროდუქტი
|
1.1 1.8
|
საკლასო
სამუშაო
|
20
|
„გზა
სახლიდან სკოლამდე“
|
1 საათი
|
25/11
|
სახელმძღვანელო,კალმები,
ფანქრები.
|
·
ექსკურსია სკოლის მიმდებარე ქუჩაზე.
·
დისკუსია.
|
·
მოსწავლეებმა გააცნობიერონ რა ხიფათი ელის ბავშვს
ქუჩაში.
·
რა არის საჭირო მისი თავიდან ასაცილებლად
|
1.7
|
დისკუსია
|
21
|
საგზაო
მოძრაობის წესები
|
1 საათი
|
27/11
|
სახელმძღვანელო.
|
·
სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
|
·
მოსწავლეებმა გააცნობიერონ მოსალოდნელი საფრთხე.
·
მონაცემთა დაგროვების განვითარების ხელშეწყობა.
|
1.7
|
საშინაო
დავალება
|
22
|
საგზაო
ნიშნები და ტრანსპორტი
|
1 საათი
|
2/12
|
სახელმძღვანელო.ფერადი
ფანქრები, ქაღალდი.
|
·
საგზაო ნიშნების ხატვა.
·
წყვილებში მუშაობა.
|
·
ზოგიერთი საგზაო ნიშნის ამოცნობა.
·
მიეცეთ საშუალება გაეცნონ ტრანსპორტის სახეობებს.
|
1.7
|
მსჯელობა
|
23
|
რომელი
ტრანსპორტით ვიმგზავროთ?
|
1 საათი
|
4/12
|
სახელმძღვანელო.ფერადი
ფანქრები, ქაღალდი.მაკრატელი, წებო
|
·
სათამაშოების გამოფენა.
·
სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
|
·
სატრანსპორტო საშუალებების გაცნობა.
·
შეძლონ საშიშროების დანახვა ტრანსპორტით
გადაადგილების დროს.
|
1.7
|
საშინაო
დავალება
|
24
|
მაღაზიაში
|
1
საათი
|
9/12
|
სახელმძღვანელო,
სათამაშოები, მაკრატელი.
|
· ექსკურსია
მაღაზიაში.
· სახელმძღვანელოზე
მუშაობა.
|
·
მაღაზიაში
ქვევის წესების გაცნობა.
·
ტერმინებში გარკვევა.
|
1.6
|
მსჯელობა
|
25
|
ქართული
ფული
|
1
საათი
|
11/12
|
სახელმძღვანელო.
|
· თამაში–
„მაღაზიის მოწყობა კლასში“
|
·
შეძლონ საგნების შედარება მათი მახასიათებლების
მიხედვით.
|
1.6
|
საკლასო
სამუშაო
|
26
|
რას ვიცვამთ?
|
1
საათი
|
16/12
|
მაკრატელი.
სახელმძღვანელო,
წებო, საბავშვო ტანსაცმელი
|
· წიგნის
პერსონაჟების ჩაცმა.
· თამაში–
„დავინახოთ თითები“
|
·
მოსწავლეებმა გააცნობიერონ სხვადასხვა ტანსაცმლის
დანიშნულება ამინდის მიხედვით.
|
1.8
|
თვითშეფასება
|
27
|
როგორ
იმოსებიან ადამიანები?
|
1
საათი
|
18/12
|
სახელმძღვანელო.
|
· თამაში–„ტაში
და ბაკუნი“
|
·
მოსწავლეებმა გაიმდიდრონ ტანსაცმელთან
დაკავშირებული სიტყვათა მარაგი.
|
1.7
|
საშინაო
დავალება
|
28
|
ზამთარში
|
1
საათი
|
20/1
|
სახელმძღვანელო.ფერადი
ფანქრები, ქაღალდი.მაკრატელი, წებო
|
· თამაში–
„ზამთრის თვეები“
· სახელმძღვანელოზე
მუშაობა.
|
·
მოსწავლეებმა შეძლონ იმ ცვლილებების დაფიქსირება და აღწერა, რაც
ხდება ბუნებაში ზამთრის დადგომით.
|
1.1 1.6
|
დისკუსია
|
29
|
ახალი წელი
მოვიდა
|
1
საათი
|
22/1
|
სახელმძღვანელო.ფერადი
ფანქრები,ლუპა
|
· როგორ
შევხვდეთ ახალ წელს.
· თამაში
„შევქმნათ ფიფქის ფორმა“
|
·
მოსწავლეებმა შეძლონ მარტივი ხელსაწყოს ლუპის
გამოყენება.
|
1.1
|
საკლასო
სამუშაო
|
30
|
feri
da forma
|
1
|
27/1
|
saxelmZRvan-feradi fanqrebi, makrateli, asanTis
Rerebi.
|
muSaoba saxelmZRva-neloze figures dajgufeba jgufebSi
muSaoba
|
SeZlon ramdenime ZiriTadi veris amocnoba.
gaacnobie-ron, rom arsebobs sxvadasxva
firmisa da feris sagnebi
|
I.6.
|
ganmaviT-arebeli
zepiri komentari
|
31
|
es
saocari jenWebi
|
1
|
29/1
|
erTjeradi
patara parkebi. kenWebi
|
jgufuri
muSaoba. wignebi muSaoba
|
saganTa Soris kavSiris arsebobis gacnobiereba da
maTi proeqtSi gamoyeneba
|
I.6
|
TviTefa-seba
zepiri komentari
|
32
|
dRe
– Ramis monacvleoba
|
1
|
3/2
|
feradi fanqrebi, flomasteri, dava, carci
|
asociaciuri
ruka. wignze muSaoba
|
gaacnobier-on, rom mze sinaTlis mTavari wyaroa
|
I.5
|
ganmaviT-arebel
urTierT-Sefaseba
|
33
|
visa
r sZinavs RamiT?
|
1
|
5/2
|
mzis muqi saTvale saxelmZRvane-lo
|
rolusi
TamaSi wignze muSaoba
|
cxovelebis qcevis Tavisebune-bis gaazreba dReRamis
mixedviT
|
I.5
|
CarTul-oba
|
34
|
rogor
amovicnob sagnebs
|
1
|
10/2
|
kaSne
Tvalebze asaxvevad, feradi fanqrebi, civi da Tbili wyali, saponi.
saxelmZRva-nelo
|
TamaSebi: ,,davinaxoT TiTebiT”
,,davenaxoT yurebiT”
wignebze
muSaoba
|
gaacnobieron romelia mxedvelobis, smenis organoebis
gamoumuSav-deT higienis dacvis aucileblo-ba
|
I.1
|
TviTSef-aseba.
zepiri
komentar.
|
35
|
ynosva
da gemo
|
1
|
12/2
|
feradi fanqrebi Zmari, limoni, vardi, saTamaSo cxeli
Cai WiqiT.
|
TamaSi: ,,davinaxoT cxviri”
muSaoba saxelmZRvane-loze Sejameba
|
acnobiereben romeli gemosa da ynosvis organoebi
|
I.1
|
ganmaviT-arebeli.
zepiri koment.
|
36
|
eqimi
da wamlebi
|
1
|
17/2
|
saxelmZRvan-elo
feradi fanqrebi
|
wignze
muSaoba rolusi TamaSebi
|
mosw. gamomumu-SavdesT wamlebis momxmarebis-admi
swori, frTxili damokidebu-leba
|
I.8
|
ganmaviT-arebeli.
zepiri koment.
|
37
|
ginda
jamrTeli iyo?
|
1
|
19/2
|
saxelmZRvan-elo foned-oskopi, stet-oskopi
|
saklaso diskusi dakvirveba gaciscemasa da sunTqvaze
|
gaacnobiron fizikuri varjiSis mniSvneloba
jamrTelob-isaTvis gamoumuSa-vdeT dadebiT damokidebul-eba fizikuri
varjiSisadmi
|
I.8
|
ganmaviT-arebeli.
zepiri koment.
|
38
|
vivarjiSoT
yvelam erTad
|
1
|
24/2
|
saxel-lo. feradi fanqrebi, flomasterebi fotoaparati
|
saubari varjiSi, mniSvnelobaze, muSaoba
saxelmZRvan-eloze, varjiSebis Seswavla
|
gaacnobiron fizikuri varjiSis mniSvneloba
jamrTelob-isaTvis gamoumuSav-deR dadebiT damokidebul-eba fizikuri
varjiSisadmi
|
I.8
|
TviTSef-aseba
|
39
|
filmos
Cveneba
|
1
|
26/2
|
proeqtori
monitors
|
filmis
yureba dialogi
|
dadebiTi damokidebu-lebis Seqmna fizikuri
varjiSebis-admi
|
I.8
|
urTierT-Sefaseba
|
40
|
cirkSi
|
1
|
3/3
|
rezis zonrebi, Tabaxis furclebi, webo, makrateli
|
saeklesio
diskusia, roluri TamaSebi
|
mosw. SeZlon cirkis msaxiobe-bis erTmaneTisa-gan
gansxvaveba da nixedviT dasaxeleba
|
I.2
|
ganmav.
|
41
|
nikolozi
da maia zooparkSi
|
1
|
5/3
|
saxelmZRvan-elo makrateli, webo, feradi, fanqrebi
|
muSaoba
saxelmZRvan-eloTo
|
moswavleebm
SeZlon zooparkSi mobinadre zogierTi cxovelis amocnoba da dasaxeleba
|
I.2
|
zepiro
komenta-ri
|
42
|
Cveni
zooparki
|
1
|
10/3
|
saTamaSo
cxovelebi feradi fanqrebi
|
jgufuri
muSaoa, saxelmZ. muSaoba
|
gaacnobier-on, rom zooparkis galiaSi ZiriTadad
gareul cxovelebs aTavseben da ara Sinaurs
cxovelebis
martivi daxasiaTeb
|
I.2
|
ganmaviT-arebeli.
zepiri koment.
|
43
|
gazafxulis
mobrZaneba
|
1
|
12/3
|
feradi
fanqrebi
|
saubrebi
gazafxulze rolur TamaSebi
|
moswavlee-bma
SeZlon gaazafxulis Tveebis CamoTvla da im TvalsaCino cvlilebebis aRwera, rac
bunebaSi xdeba
|
I.6
|
TviTSef-aseba
zepiri
koment.
|
44
|
gazafxuli
Cvens ezoSi
|
1
|
17/3
|
TeTri furclebi, kalmebi, fanqe\rebi
|
jgifuri muSaoba
leqebis kiTxa, gazafxulis Temaze
|
mosw. SeZlon sezonebis mixedviT weliwadis droebis
garCeva – gansxvaveba.
bunebaSi mimdinare cvlilebebis dakavSireba sakuTar
SegrZnebis organoebTan
|
I.6
|
ganmaviT-arebeli
urTierT-Sefaseba
|
45
|
mogzauroba
kosmoSi
|
1
|
19/3
|
sami sxvadasxva zomis burTi. saxelmZrvn-elo
|
muSaoba saxelmZRvan-eoze saklaso saubari TamaSi
formebis Sesaqmnelad
|
gaacnobier-on, rom dedamiwa, mze, mTvare burTiseburi
sxeulebia, mze manaTobeli sxeuli, romelic siTbos da sinaTles asxivebs
|
I.5
|
zepiri
koment.
|
46
|
ra moxdeba mze rom ,,Caqres”?
|
1
|
24/3
|
TeTri furclebi, kalmebi, fanqrebi, saxelmZRvan-elo
burTi, fanqari.
|
TamaSi burTiT da fanqriT saxelmZR. muSaoba
|
xeli Sewyos moswavleeb-si analitikuri azrovnebis
unaris ganviTarebas
|
I.5
|
ganmaviT-arebeli.
zepiri koment.
|
47
|
Cemi
oTxfexa ,,megobrebi”
|
1
|
26/3
|
saxelmZRvan-elo, feradi fanqrebi makrateli
|
muSaoba saxelmZRvan cxovrebis dajgufeba muSaoba
jgufebSi
|
gaacnobier-on rom arsebobs Sinauri da gareuli
cxovelebi. cxovelebis amoccnoba da saxasiaTeba.
|
I.8
|
ganm.
urTierS.
|
48
|
Sianuri
frinvelebi
|
1
|
31/3
|
webovani furclebi, feradi fanqrebi, suraTebi
|
muSaoba
saxelm. jgufebSi muSaob.
|
SeZlon frinvelebis Sedareba ZuZumwovr-ebTan da
ganmasxvave-beli niSnebis dasaxeleba.
xmianobis mixedviT Sinauri frinvelebis garCeva
|
I.8
|
TviTSef-aseba
zepiri
koment.
|
49
|
zogi
dadis, zogic daxoxavs
|
1
|
2/4
|
makrateli, feradi fanqrebi, furclebi cxovelTa
saxelebiT
|
muSaoba saxelmZR. TanmaSi mocemuli figurebiT.
muSaoba wyvilebSi.
|
SeZlon qvewarmevle-bis da gareuli ZuZumwovreb-is
gansxvaveba da dasaxaleba, gareuli cxovelis martivad daxasiaTeba
|
I.8
|
ganmaviT-arebeli.
zepiri koment.
|
50
|
wylis
binadrebi
|
1
|
7/4
|
makrateli,
furclebi, webo, fanqrebi
|
muSaoba.
saxelmZR. muSaoba jgufebSi
|
wylis
binadari zogierTi cxovelis amocnoba da dasaxeleba. martivi kvlevi
safuZvlel-ze daskvnebis gamotana
|
I.8
|
urTieTS-efaseba
|
51
|
frinvelTa
xmebi
|
1
|
14/4
|
feradi
fanqrebi, dafa, carci
|
muSaoba
saxelmZR. muSaoba dafaze
|
SeZlon zogierTi gareul frinelis amocnoba. gamoTqvan
TavianTi mosazreba gareuli frinvelebis Sesaxeb.
|
I.8
|
ganmaviT-arebeli.
zepiri koment.
|
52
|
patara
eqvsfexa cxovelebi
|
1
|
16/4
|
feradi
fanqrebi, asanTis Rerebi
|
muSaoba
saxelmZRvane-lo
|
SeZlo adamianisT-vis sasarge da zaanis momtani
mwerebis dasaxeleba daxasiaTe.
|
I.8
|
ganmaviT-arebeli.
zepiri koment.
|
53
|
eqskursia
zooparkSi
|
1
|
23/4
|
ferad faqrebi, fotoparati, Tanxis furclebi.
|
gasvliTi
gakveTili.
|
cxovelebisa
da mcenareebis mravlfero-vnebis gamosavle-nad svamskiTxv-ebs da eZebs
pasuxebs.
|
I.2
|
ganmaviT-arebeli
|
54
|
ra
amSvenebs mindors
|
1
|
28/4
|
saxelmZRva-nelo
feradi fanqrebi, mindvris yvavilebi, makrateli, web, feradi furclebi
|
wignze
muSaoba vanis diagrama
|
mosw.
SeZlon balaxovani mcenaris nawilebis amocnoba da dasaxeleb SeZlon mindvris
yvavilebis amocnoba, daxasiaTeba.
|
I.7
|
ganmaviT-arebeli
|
55
|
Cveni
tye
|
1
|
30/4
|
sax. didi formatis qaRaldi, webo, feradi
fanqrebi, makrateli
|
saxelmZRv-aneloze muSaoba, saubari tyis Sesaxeb
|
mosw. gaacnob, rom tye xeebisa da cocxali
organizmebis saarsebo gremia. SeZlon foTlovani da wiwvovani xeebis garCeva
|
I.7
|
ganmaviT-arebeli
|
56
|
tyis
binadrebi
|
1
|
5/5
|
feradi fanqrebi, webo, makrateli, saxelmZRvan-elo
|
muSaoba saxelmZrvan-elo jgufebSi muSaoba
|
SeZlon tyis binadarTa amocnoba da daxasiaTeba
|
I.7
|
ganmaviT-arebeli
|
57
|
zafxulic
movida
|
1
|
7/5
|
feradi
fanqrebi furclebi
|
saubrebi, jgufuri muSaoba, roluru TamaSi
|
gaacnobier-on, rom zafxuli aris weliwadis dro,
romelic mosdevs gazafxuls
|
I.6
|
ganmaviT-arebeli
|
58
|
eqskursia
tySi
|
1
|
12/5
|
Tabaxis
furclebi, feradi fanqrebi
|
muSaoba
jgufebSi
|
mosw. gaacnobie-ron, rom adamianebi araswori qceviT
anagvianeben garemos
|
I.6
|
ganmaviT-arebeli
|
59
|
qcevis
wesebi
|
1
|
14/5
|
dafa.
carci fotoaparati
|
muSaoba
jgufebSi, gakveTilis Sejameba
|
moswav.
SeZlon sayofacxo-vrebo narCenebis sworad ganTavseba. garemos sisufTaveze
zrunva
|
I.6
|
ganmaviT-arebeli
|
60
|
mogzauroba
Tbilisis botanikur baRSi
|
1
|
19/5
|
fotoaparati
feradi fanqrebi furclebi
|
saubrebi
gasvliTi gakveTili
|
ganasxvaos
sufTa da danagviane-buli garemo asaxelebs sxvadasxva mcenarebs, axasiaTebs
|
I.8
|
zepiri
Sefaseba
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий