вторник, 11 февраля 2014 г.



ს.ს.ი.პ. გალაკტიონ ტაბიძის სახელობის ქ. თბილისის N51 საჯარო სკოლა




თემატურ –კალენდარული გეგმა

საგანი - ბუნებისმეტყველება
კლასი - I








სკოლის დირექტორი:                                 /მ.თურქაძე/

2013–2014 სასწავლო წელი
#
გაკვეთილის თემატიკა
საათების რ-ბა
ჩატარების დრო
რესურსები
გაკვეთილის ტიპი და აქტივობები
მიზნები და ამოცანები
მოსალოდნელი შედეგები
შეფასება




1




მე და ჩემი კლასელები




    1 საათი
16/9
ბაწრის გორგალი,სახელმძღვანელო,
ფერადი ფანქარი ,წებო,მაკრატელი.
·  თამაში–გაცნობა
‘’ჩემი სახლი’
·  სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
·  პლაკატის შექმნა.
·  მოსწავლეების მიერ ერთმანეთის გაცნობა.
·  საკუთარი თავის წარდგენა.
·  კლასის ერთიანობის შეგრძნება.


1.2




მსჯელობის უნარი



2



სხეულის ნაწილები


    1
საათი
18/9
სახელმძღვანელო,მაკრატელიწებო,წითელი და მწვანე ფერის ორი ლენტი.
· თამაში „მსგავსი და განსხვავებული
· მარცხენა–მარჯვენას ამოცნობა.
· სახელმძღვანელოზე მუშაობა

·  ადამიანის სხეულის გარეგანი ნაწილების ამოცნობა და დასახელება.
·  გავარჯიშდნენ მარჯვენა– მარცხენას
ამოცნობაში.
·  მოსწავლეებში დაკვირვების ,სოციალური უნარების განვითარების ხელშეწყობა.


1.2  1.4




   მეტყველება     







3



    

მოგზაურობა      სკოლაში,სკოლაში ქცევის წესები





  1
საათი
23/9
სასადილო,დარბაზი,ბიბლიოთეკა,დერეფანი,
სახელმძღვანელო,ფერადი
ფანქრები,
ფლომასტერებ,ი, წებო.
·  სკოლის შიდა ტერიტორიის გაცნობა.
·  თამაში–გვჭირდება თუ არა წესები.
·  წყვილებში მუშაობა.
·  მოსწავლეებმა შეძლონ სკოლის შიდა ტერიტორიაზე ორიენტირება.
·  სკოლაში ქცევის წესების დაცვის აუცილებლობის გაცნობა.





1.4     1.8




თვითშეფასება , ურთიერთშეფასება





4





მოგზაურობა სკოლის გარეთ.





  1
საათი
25/9
სახელმძღვანელო,
ფერადი ფანქარები,
ფლომასტერი.

·  სკოლის ტერიტორიის გარედან დათვალიერება.
·  სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
·  მოსწავლეებმა
განასხვაონ
შორს–ახლოს
მდებარე საგნები
·  მოძრავი და უძრავი საგნების აღქმა–დათვალიერება.





1.4     1.6




ორგანიზებულობა


5



სარეზერვო გაკვეთილი



  1
საათი
30/9
ფერადი ფანქრები,
სახატავი რვეული
·  ბუნებაში საკუთარი შთაბჭდილების
გადმოცემა.
·  საგნების სივრცითი აღქმისა და მისი ნახატით გადმოცემის უნარის გამომუშავება.



1.3



ჩართულობა




6




ჩვენი ოჯახის წევრები,როგორ ვეხმარებით უფროსებს.




    1 საათი
2/10
ოჯახის ფოტოები,
სახელმძღვანელო,ფერადი ფანქრები,თაბახის ფურცლები.
·  სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
·  დისკუსია
·  როლებში თამაში
·  მოსწავლეების
მიერ საკუთარი და ოჯახის წევრების როლისა და
პასუხისმგებლობის გაცნობა.
·  მოხუცი ადამიანების მიმართ დადებითი  განწყობის გამომუშავება.





1.7





საშინაო დავალება





7




სად ცხოვრობს ოჯახი



    1 საათი
7/10
სახელმძღვანელო,ფერადი ფანქრები ან  ფლომასტერი მაკრატელი, თაბახის ფურცელი.
·  სახელმძღვანელოზე მუშაობა, ნამუშევრის პრეზენტაცია და აღწერა.
·  მოსწავლეებმა გააცნობიერონ საოჯახო ნარჩენების პრობლემა და გაიაზრონ ლოკალური გარემოს სისუფთავის დაცვაში საკუღარი როლი




1.7     1.6




თვითშეპასება



8



   რისგან   აშენებენ    სახლებს.



   1
საათი
9/10
სახელმძღვანელო ფერადი  ფანქრები
·  თამაში  –  „სამი
გოჭის სახლები“" "თშეპასებაიშნულებაძე საუბარიელება.
.
·  სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
·  მოსწავლეების მიერ სხვადასხვა მასალისაგან აგებულ სახლებს შორის განსხვავების გააზრება.
·  შინაური ცხოველების მიმართ მზრუნველობის ჩამოყალიბება.



1.3   1.7




  მსჯელობა



9


ავეჯი და პირადი  ნივთები



  1
საათი
14/10

სახელმძღვანელო,
კბილის ჯაგრისი,
ფლომასტერი.
·  ავეჯის გაცნობა.
·  თამაში–„ამოვიცნოთ ხმა“
·  ვასწავლოთ ნიკოლოზს თავის მოვლა.
·  მოსწავლეებმა
შეძლონ ავეჯისა და სხვა ნივთების დასახელება.
·  ჰიგიენის დანიშნულებაზე საუბარი.



1.7      1.8



თვითშეფასება






10




სახიფათო ნივთები

 

  1
საათი
16/10
ჭიქა, სათამაშო თოჯინა, ან მანქანა,სახიფათო ნივთები,მაკრატელი,ნემსი, ლურსმანი.
·  მუშაობა წრეში– „ეს სახიფათო ნივთებია“
·  სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
·  მოსწავლეებმა შეძლონ სახიფათო საოჯახო ნივთების
ამოცნობა და დასახელება.
·  ხანძრის გაჩენის შემთხვევაში უსაფრთხოდ მოქმედების უნარ–ჩვევის გამომუშავება.





1.7



   დისკუსია





11
     

    
      შემოდგომა
 

 1
საათი
21/10
სახელმძღვანელო,ფერადი ქაღალდები,ფოთლები,მაკრატელი,წებო.
·  ექსკურსია სკოლის ეზოში.
·                         თამაში–„ფოთოლცვენა“
·  მოსწავლის მიერ ბუნებაში შემოდგომისათვის დამახასიათებელი ზოგიერთი ცვლილების დანახვა და გაცნობიერება.
·  მ ოსწავლემ შეძლოს ცოცხალი და არაცოცხალი ობიექტების გარჩევა


1.6   1.2




საშინაო დავალება






12



  
შემოდგომის ფერები



  1 საათი
23/10
სახელმძღვანელო, ფერადი ფანქრები, ფურცლები,წებო, მაკრატელი.
·  კოლაჟის შექმნა.
·  შემოდგომის ფერები.
·  მოსწავლეებმა შეძლონ თავიანთი  შთაბეჭდილებებისა და განცდების გადმოცემა.
·  სხვადასხვა მასალის გამოყენებით კოლაჟის შექმნა.




1.6




საკლასო სამუშაო




13
     


        რთველი


  1 საათი
28/10
სახელმძღვანელო, ფერადი ფანქრები
·    სურათის აღწერა „რთველი“
·    როლური თამაში
·    შემოდგომის თვეები
·    მოსწავლემ შეძლოს რთველის აღწერა  სურათის მიხედვით.
·    დაიმახსოვრონ შემოდგომის თვეები .




1.6   1.2


მეტყველება



14


ჩვენ გვიყვარს ხილი, რა უფრო გემრიელია.


  1 საათი
30/10
სახელმძღვანელო, სხვადასხვა ხილი, კალათა ან ყუთი, ფერადი ფანქრები,ან ფლომასტერები
·    ხილის გამოფენის მოწყობა.
·    თამაში „დავინახოთ ხელებით“
·    მოსწავლეებმა შეძლონ სხვადასხვა ხილის ამოცნობა და დასახელება.
·    მოსწავლეებმა გაიცნობიერონ ხილის , როგორც ჯანსაღი
საკვების მნისვნელობა ჯანმრთელობისათვის.




1.1


თვითშეფასება



15


ხილია თუ ბოსტნეულია?

  1 საათი
6/11
სახელმძღვანელო,ბოსტნეული კალათა ან ყუთი, ფანქრები.
·    ზრაპრის გახსენება თალგამსა და მოხუცზე.
·    როლებში თამაში.
·    მოსწავლეებმა შეძლონ ბოსტნეულის ამოცნობა და დასახელება.
·    შეძლონ ხილისა და ბოსტნეულის გარჩევა.


1.1


მსჯელობა




16



სასარგებლო საკვები


   1 საათი
11/11
სახელმძღვანელო, სხვადასხვა სახის ბოსტნეული.
·    რას ვიყენებთ საჭმელად.
·    სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
·    მოსწავლეებმა იმსჯელონ „საყვარელ“ და „არასაყვარელ“ ბოსტნეულ კერძებზე.
·    შეგრძნების ორგანოების როლის გაცნობიერება.



1.1    1.8



საკლასო სამუშაო



17


    საჭმელი


   1 საათი
13/11
წიწიბურა, ვერმიშელი, არაჟანი,საუზმესამხარი,ვახშამი
·    სურათის ამოცნობა და დასახელება.
·    ჯგუფური მუშაობა.
·    მოსწავლეებმა განასხვაონ მცენარეული და ცხოველური საკვები.
·    გააცნობიერონ სხვადასხვა საკვების მნიშვნელობა ზრდისათვის.



1.1



დისკუსია





18



      სასმელი


   1 საათი
18/11
სახელმძღვანელო, ფერადი ფანქრები.
·    საკლასო დისკუსია.
·    ჯგუფური მუშაობა.
·    გააცნობიერონ წყლის მნიშვნელობა სიცოცხლისათვის.
·    შეძლონ სხვადასხვა დასახელების სასმელის ჩამოთვლა.



1.1



მეტყველება



19

სარეზერვო გაკვეთილი
„შევადაროთ, განვასხვაოთ“

  1 საათი
20/11
ფერადი ფანქრები, ქაღალდი.
·    ჯგუფური მუშაობა.
·    შეძლონ დააჯგუფონ სასარგებლო და მავნე პროდუქტი

1.1   1.8


საკლასო სამუშაო


20

„გზა სახლიდან სკოლამდე“

   1 საათი
25/11
სახელმძღვანელო,კალმები, ფანქრები.
·    ექსკურსია სკოლის მიმდებარე ქუჩაზე.
·    დისკუსია.
·    მოსწავლეებმა გააცნობიერონ რა ხიფათი ელის ბავშვს ქუჩაში.
·    რა არის საჭირო მისი თავიდან ასაცილებლად


1.7


დისკუსია



21


საგზაო მოძრაობის წესები

   1 საათი
27/11
სახელმძღვანელო.
·    სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
·    მოსწავლეებმა გააცნობიერონ მოსალოდნელი საფრთხე.
·    მონაცემთა დაგროვების  განვითარების  ხელშეწყობა.


1.7


საშინაო დავალება



22


საგზაო ნიშნები და ტრანსპორტი


  1 საათი
2/12
სახელმძღვანელო.ფერადი ფანქრები, ქაღალდი.
·    საგზაო ნიშნების ხატვა.
·    წყვილებში მუშაობა.
·    ზოგიერთი საგზაო ნიშნის ამოცნობა.
·    მიეცეთ საშუალება გაეცნონ ტრანსპორტის სახეობებს.


1.7



მსჯელობა



23


რომელი ტრანსპორტით  ვიმგზავროთ?


  1 საათი
4/12
სახელმძღვანელო.ფერადი ფანქრები, ქაღალდი.მაკრატელი, წებო
·    სათამაშოების გამოფენა.
·    სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
·    სატრანსპორტო საშუალებების გაცნობა.
·    შეძლონ საშიშროების დანახვა ტრანსპორტით გადაადგილების დროს.


1.7



საშინაო დავალება





24


   
მაღაზიაში


   1
საათი
9/12
სახელმძღვანელო, სათამაშოები, მაკრატელი.
·  ექსკურსია მაღაზიაში.
·  სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
·    მაღაზიაში  ქვევის წესების გაცნობა.
·    ტერმინებში გარკვევა.


1.6


მსჯელობა





25



ქართული ფული


  1
საათი
11/12
სახელმძღვანელო.
·  თამაში– „მაღაზიის მოწყობა კლასში“
·    შეძლონ საგნების შედარება მათი მახასიათებლების მიხედვით.



1.6


საკლასო სამუშაო





26


      
      რას ვიცვამთ?


   1
საათი
16/12
მაკრატელი.
სახელმძღვანელო, წებო, საბავშვო ტანსაცმელი
·  წიგნის პერსონაჟების ჩაცმა.
·  თამაში– „დავინახოთ თითები“
·    მოსწავლეებმა გააცნობიერონ სხვადასხვა ტანსაცმლის დანიშნულება ამინდის მიხედვით.



1.8


თვითშეფასება



27


როგორ იმოსებიან ადამიანები?


  1
საათი
18/12
სახელმძღვანელო.
·  თამაში–„ტაში და ბაკუნი“
·    მოსწავლეებმა გაიმდიდრონ ტანსაცმელთან დაკავშირებული სიტყვათა მარაგი.


1.7


საშინაო დავალება




28


    
     ზამთარში


    1
საათი
20/1
სახელმძღვანელო.ფერადი ფანქრები, ქაღალდი.მაკრატელი, წებო
·  თამაში– „ზამთრის  თვეები“
·  სახელმძღვანელოზე მუშაობა.
·    მოსწავლეებმა შეძლონ  იმ ცვლილებების დაფიქსირება და აღწერა, რაც ხდება ბუნებაში ზამთრის დადგომით.



1.1  1.6



დისკუსია



29


ახალი წელი მოვიდა


  1
საათი
22/1
სახელმძღვანელო.ფერადი ფანქრები,ლუპა
·  როგორ შევხვდეთ ახალ წელს.
·  თამაში „შევქმნათ ფიფქის ფორმა“
·    მოსწავლეებმა შეძლონ მარტივი ხელსაწყოს ლუპის გამოყენება.


1.1

საკლასო სამუშაო
30
feri da forma
1
27/1
saxelmZRvan-feradi fanqrebi, makrateli, asanTis Rerebi.
muSaoba saxelmZRva-neloze figures dajgufeba jgufebSi muSaoba
SeZlon ramdenime ZiriTadi veris amocnoba.
 gaacnobie-ron, rom arsebobs sxvadasxva firmisa da feris sagnebi
I.6.
ganmaviT-arebeli zepiri komentari
31
es saocari jenWebi
1
29/1
erTjeradi patara parkebi. kenWebi
jgufuri muSaoba. wignebi muSaoba
saganTa Soris kavSiris arsebobis gacnobiereba da maTi proeqtSi gamoyeneba
I.6
TviTefa-seba zepiri komentari
32
dRe – Ramis monacvleoba
1
3/2
feradi fanqrebi, flomasteri, dava, carci
asociaciuri ruka. wignze muSaoba
gaacnobier-on, rom mze sinaTlis mTavari wyaroa
I.5
ganmaviT-arebel urTierT-Sefaseba
33
visa r sZinavs RamiT?
1
5/2
mzis muqi saTvale saxelmZRvane-lo
rolusi TamaSi wignze muSaoba
cxovelebis qcevis Tavisebune-bis gaazreba dReRamis mixedviT
I.5
CarTul-oba
34
rogor amovicnob sagnebs
1
10/2
kaSne Tvalebze asaxvevad, feradi fanqrebi, civi da Tbili wyali, saponi. saxelmZRva-nelo
TamaSebi: ,,davinaxoT TiTebiT”
,,davenaxoT yurebiT”
wignebze muSaoba
gaacnobieron romelia mxedvelobis, smenis organoebis gamoumuSav-deT higienis dacvis aucileblo-ba
I.1
TviTSef-aseba.
zepiri komentar.
35
ynosva da gemo
1
12/2
feradi fanqrebi Zmari, limoni, vardi, saTamaSo cxeli Cai WiqiT.
TamaSi: ,,davinaxoT cxviri”
muSaoba saxelmZRvane-loze Sejameba
acnobiereben romeli gemosa da ynosvis organoebi
I.1
ganmaviT-arebeli. zepiri koment.
36
eqimi da wamlebi
1
17/2
saxelmZRvan-elo feradi fanqrebi
wignze muSaoba rolusi TamaSebi
mosw. gamomumu-SavdesT wamlebis momxmarebis-admi swori, frTxili damokidebu-leba
I.8
ganmaviT-arebeli. zepiri koment.
37
ginda jamrTeli iyo?
1
19/2
saxelmZRvan-elo foned-oskopi, stet-oskopi
saklaso diskusi dakvirveba gaciscemasa da sunTqvaze
gaacnobiron fizikuri varjiSis mniSvneloba jamrTelob-isaTvis gamoumuSa-vdeT dadebiT damokidebul-eba fizikuri varjiSisadmi
I.8
ganmaviT-arebeli. zepiri koment.
38
vivarjiSoT yvelam erTad
1
24/2
saxel-lo. feradi fanqrebi, flomasterebi fotoaparati
saubari varjiSi, mniSvnelobaze, muSaoba saxelmZRvan-eloze, varjiSebis Seswavla
gaacnobiron fizikuri varjiSis mniSvneloba jamrTelob-isaTvis gamoumuSav-deR dadebiT damokidebul-eba fizikuri varjiSisadmi
I.8
TviTSef-aseba
39
filmos Cveneba
1
26/2
proeqtori monitors
filmis yureba dialogi
dadebiTi damokidebu-lebis Seqmna fizikuri varjiSebis-admi
I.8
urTierT-Sefaseba
40
cirkSi
1
3/3
rezis zonrebi, Tabaxis furclebi, webo, makrateli
saeklesio diskusia, roluri TamaSebi
mosw. SeZlon cirkis msaxiobe-bis erTmaneTisa-gan gansxvaveba da nixedviT dasaxeleba
I.2
ganmav.
41
nikolozi da maia zooparkSi
1
5/3
saxelmZRvan-elo makrateli, webo, feradi, fanqrebi
muSaoba saxelmZRvan-eloTo
moswavleebm SeZlon zooparkSi mobinadre zogierTi cxovelis amocnoba da dasaxeleba
I.2
zepiro komenta-ri
42
Cveni zooparki
1
10/3
saTamaSo cxovelebi feradi fanqrebi
jgufuri muSaoa, saxelmZ. muSaoba
gaacnobier-on, rom zooparkis galiaSi ZiriTadad gareul cxovelebs aTavseben da ara Sinaurs
cxovelebis martivi daxasiaTeb
I.2
ganmaviT-arebeli. zepiri koment.
43
gazafxulis mobrZaneba
1
12/3
feradi fanqrebi
saubrebi gazafxulze rolur TamaSebi
moswavlee-bma SeZlon gaazafxulis Tveebis CamoTvla da im TvalsaCino cvlilebebis aRwera, rac bunebaSi xdeba
I.6
TviTSef-aseba
zepiri koment.
44
gazafxuli Cvens ezoSi
1
17/3
TeTri furclebi, kalmebi, fanqe\rebi
jgifuri muSaoba
leqebis kiTxa, gazafxulis Temaze
mosw. SeZlon sezonebis mixedviT weliwadis droebis garCeva – gansxvaveba.
bunebaSi mimdinare cvlilebebis dakavSireba sakuTar SegrZnebis organoebTan
I.6
ganmaviT-arebeli urTierT-Sefaseba
45
mogzauroba kosmoSi
1
19/3
sami sxvadasxva zomis burTi. saxelmZrvn-elo
muSaoba saxelmZRvan-eoze saklaso saubari TamaSi formebis Sesaqmnelad
gaacnobier-on, rom dedamiwa, mze, mTvare burTiseburi sxeulebia, mze manaTobeli sxeuli, romelic siTbos da sinaTles asxivebs
I.5
zepiri
koment.
46
ra moxdeba mze rom ,,Caqres”?
1
24/3
TeTri furclebi, kalmebi, fanqrebi, saxelmZRvan-elo burTi, fanqari.
TamaSi burTiT da fanqriT saxelmZR. muSaoba
xeli Sewyos moswavleeb-si analitikuri azrovnebis unaris ganviTarebas
I.5
ganmaviT-arebeli. zepiri koment.
47
Cemi oTxfexa ,,megobrebi”
1
26/3
saxelmZRvan-elo, feradi fanqrebi makrateli
muSaoba saxelmZRvan cxovrebis dajgufeba muSaoba jgufebSi
gaacnobier-on rom arsebobs Sinauri da gareuli cxovelebi. cxovelebis amoccnoba da saxasiaTeba.
I.8
ganm. urTierS.
48
Sianuri frinvelebi
1
31/3
webovani furclebi, feradi fanqrebi, suraTebi
muSaoba saxelm. jgufebSi muSaob.
SeZlon frinvelebis Sedareba ZuZumwovr-ebTan da ganmasxvave-beli  niSnebis dasaxeleba.
xmianobis mixedviT Sinauri frinvelebis garCeva
I.8
TviTSef-aseba
zepiri koment.
49
zogi dadis, zogic  daxoxavs
1
2/4
makrateli, feradi fanqrebi, furclebi cxovelTa saxelebiT
muSaoba saxelmZR. TanmaSi mocemuli figurebiT. muSaoba wyvilebSi.
SeZlon qvewarmevle-bis da gareuli ZuZumwovreb-is gansxvaveba da dasaxaleba, gareuli cxovelis martivad daxasiaTeba
I.8
ganmaviT-arebeli. zepiri koment.
50
wylis binadrebi
1
7/4
makrateli, furclebi, webo, fanqrebi
muSaoba. saxelmZR. muSaoba jgufebSi
wylis binadari zogierTi cxovelis amocnoba da dasaxeleba. martivi kvlevi safuZvlel-ze daskvnebis gamotana
I.8
urTieTS-efaseba
51
frinvelTa xmebi
1
14/4
feradi fanqrebi, dafa, carci
muSaoba saxelmZR. muSaoba dafaze
SeZlon zogierTi gareul frinelis amocnoba. gamoTqvan TavianTi mosazreba gareuli frinvelebis Sesaxeb.
I.8
ganmaviT-arebeli. zepiri koment.
52
patara eqvsfexa cxovelebi
1
16/4
feradi fanqrebi, asanTis Rerebi
muSaoba saxelmZRvane-lo
SeZlo adamianisT-vis sasarge da zaanis momtani mwerebis dasaxeleba daxasiaTe.
I.8
ganmaviT-arebeli. zepiri koment.
53
eqskursia zooparkSi
1
23/4
ferad faqrebi, fotoparati, Tanxis furclebi.
gasvliTi gakveTili.
cxovelebisa da mcenareebis mravlfero-vnebis gamosavle-nad svamskiTxv-ebs da eZebs pasuxebs.
I.2
ganmaviT-arebeli
54
ra amSvenebs mindors
1
28/4
saxelmZRva-nelo feradi fanqrebi, mindvris yvavilebi, makrateli, web, feradi furclebi
wignze muSaoba vanis diagrama
mosw. SeZlon balaxovani mcenaris nawilebis amocnoba da dasaxeleb SeZlon mindvris yvavilebis amocnoba, daxasiaTeba.
I.7
ganmaviT-arebeli
55
Cveni tye
1
30/4
sax. didi formatis qaRaldi, webo, feradi fanqrebi,  makrateli
saxelmZRv-aneloze muSaoba, saubari tyis Sesaxeb
mosw. gaacnob, rom tye xeebisa da cocxali organizmebis saarsebo gremia. SeZlon foTlovani da wiwvovani xeebis garCeva
I.7
ganmaviT-arebeli
56
tyis binadrebi
1
5/5
feradi fanqrebi, webo, makrateli, saxelmZRvan-elo
muSaoba saxelmZrvan-elo jgufebSi muSaoba
SeZlon tyis binadarTa amocnoba da daxasiaTeba
I.7
ganmaviT-arebeli
57
zafxulic movida
1
7/5
feradi fanqrebi furclebi
saubrebi, jgufuri muSaoba, roluru TamaSi
gaacnobier-on, rom zafxuli aris weliwadis dro, romelic mosdevs gazafxuls
I.6
ganmaviT-arebeli
58
eqskursia tySi
1
12/5
Tabaxis furclebi, feradi fanqrebi
muSaoba jgufebSi
mosw. gaacnobie-ron, rom adamianebi araswori qceviT anagvianeben garemos
I.6
ganmaviT-arebeli
59
qcevis wesebi
1
14/5
dafa. carci fotoaparati
muSaoba jgufebSi, gakveTilis Sejameba
moswav. SeZlon sayofacxo-vrebo narCenebis sworad ganTavseba. garemos sisufTaveze zrunva
I.6
ganmaviT-arebeli
60
mogzauroba Tbilisis botanikur baRSi
1
19/5
fotoaparati feradi fanqrebi furclebi
saubrebi gasvliTi gakveTili
ganasxvaos sufTa da danagviane-buli garemo asaxelebs sxvadasxva mcenarebs, axasiaTebs
I.8
zepiri Sefaseba


Комментариев нет:

Отправить комментарий